top of page
  • Lode Van Hove

Reactie: Ellen De Munck over de musical 'Vergeet Barbara' - Studio 100

Bijgewerkt op: 29 mei 2023


Dag Ellen,


Heel fijn dat je naar de feelgood musical 'Vergeet Barbara' bent gaan kijken! Ik ben zelf ook geen grote fan van Will Tura, maar ik vind zijn nummers wel heel goed. Volgens mij is deze musical een heel mooi eerbetoon aan hem. Ik wilde er ook graag naartoe gaan, omdat ik al veel positieve recencies heb gelezen over deze musical. Wegens mijn drukke planning zal het niet meer lukken, vrees ik.


Ik vind de producties van 'Studio 100' altijd van heel hoog niveau. Het is altijd de moeite waard! De hele beleving met o.a. de bewegende tribunes is echt geweldig. Ik was onlangs naar de musical 'Red Star Line' gaan kijken. Naar mijn mening ook zeker een aanrader!


Hieronder geef ik graag mijn mening over jouw blogbericht:


Je beschrijft de musical heel gedetailleerd in je blogbericht, waardoor je een volledig beeld krijgt van wat er zich allemaal afspeelt in de musical. Dit vond ik wel heel sterk en fijn om te lezen. Ik werd even helemaal meegenomen in het verhaal.


Wat ik persoonlijk een beetje miste in jouw blogbericht, was jouw eigen mening over de musical. Dit vertel je in het begin wel kort, maar ik hoopte op nog een iets uitgebreidere reflectie over de musical. Waarom was dit een goede musical en waarom was je ernaar gaan kijken? Waren er ook negatieve punten, of enkel positieve? Is het een aanrader of niet, en waarom?


Je schrijfwijze en taalgebruik is goed. Hierover heb ik weinig opmerkingen. Ik geef je wel graag mee dat je het woord 'muziekcarrière' gewoon aan elkaar mag schrijven, want dit is een samenstelling. Hier kan geen verwarring over ontstaan.


Daarnaast heb ik nog één tip:

Je kleine schets van het verhaal is uitgebreid. Probeer hier misschien een duidelijkere structuur in te brengen door meer alinea's te vormen, want nu lijkt het eerder op één grote blok tekst.


Je blogbericht las heel aangenaam en ik ben veel te weten gekomen over deze musical. Ik ben nog steeds geïnteresseerd om te gaan kijken, want het lijkt mij wel een fijne ervaring.


Groetjes,


Lode


0 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page