top of page
  • Lode Van Hove

Reactie: Luka Serneels over zaal Lux


Hey Luka


Ik vind het heel leuk dat je geschreven hebt over deze iconische zaal. Elke bewoner van Herenthout weet hoe speciaal deze zaal is. Het is echt een plek die leeft, zoals je aangeeft.


Ikzelf ben ook al in "De Lux" naar een optreden gaan kijken, namelijk dat van Soulsister. Dit was vlak voor de lockdown. Het was echt de moeite waard! Ze speelde al hun bekende hits, zoals 'The Way to Your Heart', 'Tell Me What It Takes' en 'Through Before We Started'. Allemaal nummers van voor mijn tijd, maar ik vind ze stuk voor stuk geweldig!


Ik ben zelf ook een trotse Herenthoutenaar. Ik ben evenzeer heel blij dat ik er een onderdeel van mag zijn. Er is zoveel sfeer in het dorp en je kan er genieten van heel wat cultuur. Vandaar is ook mijn interesse gegroeid voor veel verschillende vormen van cultuur.


Als je de kans hebt om een optreden mee te maken in "De Lux", dan mag je zéker niet twijfelen. Iedereen voelt zich meteen thuis in deze gezellige en sfeervolle zaal!


Groetjes

Lode


2 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page