top of page
  • Lode Van Hove

Reactie: Seppe Vandenberk over zijn bezoek aan het Gallo-Romeins Museum in Tongeren


Dag Seppe


Ik heb genoten van jouw blogbericht over het Gallo-Romeins Museum in Tongeren. Je vat jouw bezoek mooi samen en gebruikt hiervoor een aangename schrijfstijl.


Dit museum spreekt mij ook nog steeds aan. Volgens mij is het een heel leerrijk museum en sluit het perfect aan bij de leerstof van geschiedenis 1. Vandaar vind ik het ook echt de moeite waard om eens te bezoeken. Ik ben nog steeds geïnteresseerd!


Jammer genoeg konden we vorig jaar tijdens Nederlands 2 geen uitstapje doen naar Tongeren. Het had een leuke aanvulling geweest voor de lessen over de literatuurgeschiedenis. Het was een ingewikkelde puzzel, aangezien iedereen een ander lessenrooster heeft.


Je haalt allemaal elementen aan die interessant kunnen zijn voor jonge kinderen. De zithoekjes, het visuele materiaal etc. kan inderdaad voor hen een ideale manier zijn om hen toch een leuke en leerrijke ervaring te bezorgen. Zo komt het niet allemaal heel saai over. Op die manier lijkt deze uitstap geschikt te zijn voor jong en oud.


Ik hoop dat ik toch nog een momentje vrij kan maken, zodat ik het museum met mijn eigen ogen kan bewonderen!


Groetjes,

Lode


1 weergave0 opmerkingen

댓글


bottom of page